أكــيــد بــكــرة أحــلــى

الاثنين، 2 مايو 2011

تحميل اغنية راندا ماسيبتلوش فرصة

تحميل اغنية اغنية راندا ماسيبتلوش فرصة 
دنلود اغنية راندا ماسيبتلوش فرصة 
تحميل اغنية راندا ماسيبتلوش فرصة  تحميل مباشر
تحميل اغنية اغنية راندا ماسيبتلوش فرصة  تحميل مجانى  
 كلمات الاغنية
 
مسبتلوش فرصة يحكيلى عن حالة ومدتوش فرصة كان لازم
ادهالة مسبتلوش فرصة يحكيلى عن حالة ومدتوش فرصة كان
لازم ادهالة كنت انا والايام علية متهزدتش لية لدموع عنية كنت انا والايام
علية متهزدتش لية لدموع عنية مسبتلوش فرصة يحكيلى عن حالة ومدتوش
فرصة كان لازم ادهالة
وياقلبى مش هو دا الحب اللى انا عشت عشانة مش هو

دا الحضن اللى سقانا حنانة معقولة بسهولة من غلطة واحدة يا قلبى
نسيبة مين يقسى بالشكل دا على قلب حبيبة كنت انا والايام علية متهزدش
لية لدموع عنية كنت انا والايام علية متهزدش لية لدموع عنية
 
كان مالى وانا اية بس اللى يومها يا قلبى جرالى والقوة والقسوة دى من
علمهالى كنت انا والايام علية متهزدش لية لدموع عنية كنت انا
والايام علية متهزدش لية لدموع عنية

صور كلمة "( DownLoad )"
 
انـا يـامـا قـلت الـصبر طـيب
بـس فـاض بـيـا


 


 

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

عدد الاون لاين